Totalt antall sidevisninger

onsdag 30. april 2014

29 Apr: Husmaling,har malt huset med i fargen Morgendis, en lys kald gråfarge

Da har jeg malt hus til den store gullmedaljen. Vi ville ha en kald gråfrage som passet til vinduer og dører som er i den mørke antrasitt fargen (RAL 7016). Etter mye frem og tilbake så havnet vi på Morgendis som farge, og vi er veldig fornøyd. Maling er jo som kjent ikke det kjekkeste, og jeg begynte optimistisk med stige og gardintrapp, men jeg skjønte fort at dette ikke gikk, etter en ringerunde til Naboen, Cramo og Ramirent, bestemte jeg meg for og leie lift. Da jeg skulle hente liften i Åsane kjørte jeg feil, og havnet hos Myklebust BKB som også driver med utleie av lift og kran. Her var det kjempe service og hyggeligere priser en hos de andre aktørene :-)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar